Etter en lang ferie er tiden inne for å starte en spennende høst for vår menighet. Vi er i full gang med vårt nye kirkebygg og håper å være inne der til jul. Før det har vi mange spennende samlinger nå i høst. Vi starter med samlingssøndag 28.08 på Dalen Misjonshus kl 11.00.

Pastor Leif Jacobsen taler med utgangspunkt i de spennende utfordringene vi som menighet står over for. Reidar Jahn Halvorsen spiller for oss, og han har fått med seg Ragnar Lundstrøm som spiller 1.kornett i Frelsesarmeens hornorkester.  Gudstjenesten ledes av Vegard Tungesvik. Vi feirer også Herrens Nattverd denne søndagen. Det blir samling for søndagsskolen og vi avslutter med kirkekaffe med tid til å samtale om sommerens opplevelser.  Har du noe du ønsker å bidra med så ta gjerne kontakt med en av pastorene! Vær frimodig og inviter gjerne med deg noen på gudstjenesten! Velkommen skal dere alle være!