Flott gudstjeneste i dag hvor vi startet på adventstiden. Over 90 personer valgte å starte adventsfeiringen med gudstjeneste i Metodistkirken i Arendal, og det ble en flott samling. Pastor Leif Jacobsen talte over temaet «et nådens år fra Herren», og mange gav uttrykk for at det var et treffende tema for dem i dag.

Søndagsskolen var samlet over temaet Herrens budskap til til Elisabeth og Maria. Så lagde de minste ungene julepynt av mandariner og nellikspiker. På onsdag hadde Jonathan, Vegard, Julie og Sofie laget en pepperkakekopi av kirken vår, og den pyntet de eldste på søndagsskolen i dag. Over 20 små og store på søndagsskolen var stolte da de kunne komme frem i slutten av gudstjenesten og vise frem «kirka» som skal til Vitensenteret for utstilling. (En kopi av kirken står forresten i kirkefoajeen.

Det ble en flott start på adventstiden, og neste søndag er det Lucia-dag på søndagsskolen og 20.desember familiemiddag med pynting av juletreet i kirka. Da skal også Wesley Tramp og Trall øve på julesanger til julaftens familiegudstjeneste. Så her har vi mye å glede oss til fremover.