Med denne bildekollagen fra julaftens gudstjeneste i kirken vår vil vi benytte anledningen til å ønske alle en velsignet julehøytid og et godt nytt og spennende år som ligger foran oss!

Det ble en flott 4. uke i advent med familiemiddag på onsdag 20.desember. Da var vi 65 personer samlet for å kose oss med julegrøt. Vi fikk høre om vismennene som besøkte Jesusbarnet og alle ungene var med og pyntet juletreet vårt. Takk skal du ha for at du gav oss det flotte treet Reidunn og Hans. Og så fikk Wesley Tramp og Trall øvd, og gav oss store forventinger til julaftens gudstjeneste.

På fredag 22.12 var det mange av oss som så fram til julekonserten, og hvilken flott opplevelse vi fikk være med på. Hele 235 betalende fikk flott opplevelse av julens budskap. Det var flotte sanger, historiefortellinger, andakt og skriftlesing som var satt sammen på en flott måte. Og mange av oss kjente at julens budskap ble virkelig tydelig for oss og kvelden gikk så alt for fort!

Det var med spenning vi klargjorde for julegudstjeneste, og denne samlingen ble en god avslutning på julens samlinger i kirken vår. 124 små og store, kjente og ukjente fikk med oss masse god sang, både som allsang og som fremføring av Wesley Tramp og Trall med solister.

Vi fikk høre om Jesus som verdens lys og at det levende lys han er for oss gir oss både varme og hjelp, og når presten avsluttet med å sitere fra Bibelen, Matt 28:30b,  ”Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende!» kunne vi alle ønske hverandre god jul og fortsette vår julefeiring sammen med våre.