Det er med glede og takknemlighet jeg nå kan melde at Metodistkirkens kabinett har besluttet å utnevne Stig-Johnny Jørstad som ansvarlig pastor, og Leif S. Jacobsen som assisterende pastor i Arendal fra 01.08.2018. Begge utnevningen er for ett år, hver i 30% stillingsstørrelse.

Vi bekrefter også at Helene Benedikte Granum-Aanestad vil bli utnevnt som menighetens pastor fra 1.8.2019. (merk dato)

Denne meldingen er endelig så langt det er mulig innenfor kirkens utnevningssystem, og dere kan informere menigheten om utnevningen søndag 6. Mai.

Meldingen vil bli offentliggjort på hjemmesiden til Metodistkirken i Norge mandag 7. Mai. Har dere spørsmål eller er det noe dere vil drøfte med meg så regner jeg med at dere tar kontakt.

Jeg ønsker dere Guds velsignelse og jeg lover å være i bønn for dere i tiden som kommer.
Metodistkirken i Norge
Øyvind Helliesen