Søndag kveld i kirken ble en fin ettermiddag med kaffe og masse god kake hvor vi som var til stede fikk høre både om menigheten vår i Skien og vår egen menighet. Dette var spennende og godt å høre. Det var flott å treffe igjen «gamle kjente» og treffe nye venner. Interresant idé å ha kaffe før gudstjenesten….

Vi vil også takke sangkoret fra Skien som besøkte oss i dag og gav oss som var til stede en flott opplevelse. Det var kjekt å høre flott korsang, vitnesbyrd og hilsen fra Skien. 16 sangere bidro med variert repertoar og gav oss alle som var i kirken en god opplevelse. Vi ser frem til neste gang dere kommer og håper det da blir enda flere som får være med på dette.

Og takk for invitasjonen til konsert i Skien 10.desember og korseminar 15.april 2018! Vi har hengt opp plakat i kirken og vil oppfordre folk til å delta.

Takk også til Reidar Jahn og Torstein som har tatt ansvar for Søndag kveld i kirken!