img_3918Det er med stor glede vi her presenterer årets konfirmanter i Metodistkirken, Arendal. På bildet ser vi fra venstre Åse Holen, Grace Mwali, Joakim Mørland og Simen Bjønnum Fredrikson. Vi startet opp på undervisningen i begynnelsen av september og hadde presentasjonsgudstjeneste 25.september. På grunn av at kirken vår ikke er ferdig enda har vi undervisningen rundt om i hjemmene , og det er kjekt å bli kjent på den måten også. Helgen 27.-30.10 reiser vi på årets konf.leir på Solåsen leirsted mellom Larvik og Sandefjord for alle årets konfirmanter i Metodistkirken, Norge. Videre har vi planer om å delta på Firestarter i mars og jobber for å få til en tur til England.

Det vil bli flere samlinger hvor dere får møte konfirmantene våre, og da vil alle få mulighet til å bidra slik at turen til Metodistkirkens opphavssted, England blir mulig å få til.

Konfirmasjonsgudstjenesten er satt til 30.april, og den blir historisk siden dette er første konfirmantkullet i vår nye Metodistkirke som snart er klar. Vi planlegger åpningshelg i slutten av februar 2017.