Åpningshelgen for vår nye Metodistkirken i Arendal nærmer seg med stormskritt og vi har åpen dag lørdag 25.februar kl 11-13. Søndag 26.februar kl 11 er det innvielseshelg hvor vår biskop Christian Alsted taler. Før jul lanserte vi muligheten for at du kunne bli ”deleier” av Metodistkirken i Arendal. Flere har meldt seg, gitt sitt bidrag og er nå medeier i vår store terrasse  som vi tenker å bruke til kirkekaffe, utekonserter, hageselskap og andre utearrangement. Men fortsatt har vi mange kvadratmeter tilgjengelig for deg om du vil bli «deleier» i vår nye flott kirke!

Den nye terrassen er farget i brun farge.

Terrassen er satt opp på dugnad og det er kjekt å være med å bygge kirke.  Vi utfordrer deg som leser dette og som ønsker å være med og bidra til at vi får en nye og spennende kirke med mange nye utfordringer og muligheter. Byggekomiteen har satt en pris på kr 300,- for en kvadratmeter ferdig dekke. Og det er her du kan få lov til å bli deleier i vår nye flotte kirke. Om vi er så heldige  å få nok nye eiere til å dekke hele terrassen vil det overskytende bli brukt til å kjøpe bord og stoler til terrassen.

Du kan selv velge hvor mange kvadrat du vil ”eie”!

Du kan gjøre det på følgende måte:

• Send ditt beløp på bank-konto 2800 09 19340, merk med ”Terrasse, Arendal”
  • VIPPS til nummer 59237 merk ”Terrasse, Arendal”

Vi håper du har lyst til å bidra, og ta gjerne kontakt med Stig-Johnny Jørstad på telefon 93422770 eller epost stigjohnny@gmail.com om det er noe du lurer på!

Velkommen skal du være til denne festhelgen!
Del gjerne denne meldingen med dine venner, så mange kan få muligheten til å være med på denne kjempesatsingen for vår menighet.