Fra 23. februar gjelder nye nasjonale smitteverntiltak. Dersom alle deltakerne sitter på faste, tilviste plasser, blir det tillatt å være 100 personer på innendørs arrangementer. Vi gleder oss over endelig å kunne samles i kirken igjen og inviterer til våroffergudstjeneste kl. 11:00 søndag 7. mars. På grunn av vinterferien har vi ingen samling søndag 28. februar.

Om du vil, kan du gjerne melde deg på til Tone Miriam allerede nå. Ring eller send SMS til tlf. 911 05 076. Om du ikke ønsker å melde deg på på forhånd, ber vi om at du beregner litt ekstra tid når du kommer, så vi får registrert navn og telefonnummer. Deltakerlisten blir slettet etter 14 dager.

Budsjettet for vårofferet er kr 75 000. Siden mars i fjor har vi dessverre gått glipp av mange kollekter samtidig som utgiftene våre har løpt som normalt. Vi håper alle vil være med på et krafttak for menigheten vår nå som vi igjen kan samles. Fordi den kostet oss mer enn vi fikk inn på den, har vi beklageligvis måttet fjerne betalingsterminalen vår. Vi oppfordrer til i stedet å benytte Vipps. Vil du ha hjelp til å begynne å bruke Vipps, ta gjerne kontakt med Ellen (tlf. 970 83 649) eller Tone Miriam (tlf. 911 05 076).

Vi gleder oss til å se deg!