Godhetsuka Arendal 2019 er et samarbeid mellom seks menigheter i byen; Sørlandskirken, Baptistkirken, IMI-kirken, Frikirken, Barbu menighet og Metodistkirken. Godhetsuka handler om at vi som menigheter går sammen om å hjelpe mennesker som har behov for praktisk hjelp. Målgruppene er eneforsørgere, innvandrere, syke og eldre.

Godhetsuka ble første gang arrangert i Stavanger i 2006. Seks år senere ble organisasjonen GodhetNorge opprettet, og herfra har godhetsbevegelsen spredt seg til hele landet. Organisasjonens visjon er «Små ting gjort i kjærlighet vil forandre verden».

I år arrangeres Godhetsuka i uke 21; mandag 20. – fredag 24. mai kl. 17-21. Kjenner du noen som trenger hjelp? Kan du være med å hjelpe? For påmelding og mer informasjon, gå inn på godhet.no eller ta kontakt med Trygve Bergland på e-post trygve.bergland@agderkirken.no eller tlf. 977 60 569.

Her kan du se en film fra Godhetsuka i Arendal i fjor.